niedziela, 11 marca 2018

Nie bójmy się porównań

Budujące, że nie jestem osamotniony w moim poglądzie na Polskę (i to nie od dziś), smutne, że nic z tego nie wynika. Polecam lekturę profesora Janusza Majcherka.

Przed wyborami pisałem w tym tonie listy do gazet, choć mniej rzeczowo, bo nie mam tej wiedzy i doświadczenia co pan profesor. Żaden nigdzie nie został wspomniany i nikt mi nie odpisał. Żadnej takiej wypowiedzi też w mediach w tym czasie nie znalazłem.

Teraz nadal sami się cenzurujemy, a w międzyczasie PiS robi z Polską co im się podoba. Jak ktoś uważa, że na nazywanie faszyzmem polityki PiSu trzeba czekać aż będą krwawo pacyfikować swoich przeciwników lub wsadzać ich do więzień to niech wyjaśni co wtedy planuje zrobić.

Na razie przeczytałem jedynie następny ponury żarcik - PiS chciałoby zdelegalizować Razem za propagowanie komunizmu. Składal już ktoś wniosek o delegalizację PiS czy raczej czekamy na normalną prokuraturę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uprzejmie proszę o komentarze merytoryczne. Trolle nie będą publikowane.